Klantenservice 2017-06-26T22:38:08+00:00

Klantenservice

Klantenservice voor al uw vragen over uw bestelling.

Staat uw vraag er niet tussen dan helpen wij u graag via onze contact pagina.

Account

Voor het bestellen in onze online winkel heeft u geen account nodig. maar wij hebben wel uw Naam, Adres, Woonplaats, telnr en email nodig, om uw bestelling te kunnen versturen.

Het voordeel van een account is dat u uw historie van al uw bestellingen kunt zien in Mijn Account

Indien u uw gegevens wilt wijzigen log dan in op Mijn Account en voor uw wijzigingen door.

Bestellen

Gemak dient de mens, dus bestellen gaat kinderlijk eenvoudig bij Socap via de WebshopMaar uiteraard kunt u ook bestellen per telefoon +31 (0)20 – 4822510 of email info@originalsocap.nl.

Indien u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen op +31 (0)20 – 4822510. Dan zorgen wij ervoor dat het in orde wordt gemaakt.

Bezorgen en Afhalen

Voor alle artikelen geldt vóór 15:30 besteld, wordt ook dezelfde dag verstuurd. Dus over het algemeen ontvang je dan de volgende dag je bestelling via onze pakketdienst DPD. Dit geldt niet als je op zaterdag of zondag besteld. Bij het verwerken van uw bestelling ontvangt u een DPD tracking-link, om uw pakketje te volgen.

Indien u een bestelling wenst af te halen in onze winkel, dan kan dat dezelfde dag nog. Onze openingstijden zijn van 10:00 – 18:00. Het adres van onze winkel is: Den Ilp 8 te Den Ilp (bij Amsterdam).

Betalen

MultiSafePay

Rembours betalingen zijn ook mogelijk, oftewel betalen aan pakketbezorger.

AfterPay betalen achteraf

Daarnaast heeft u nu ook de mogelijkheid om achteraf the betalen met AfterPay. Zie verder over AfterPay op deze pagina.

Indien een betaling niet is goed gegaan, gewijgerd of mislukt, dan adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen op +31 (0)20 – 4822510. Dan proberen wij samen met u het alsnog op te lossen.

AfterPay betalen achteraf

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Originalsocap.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij originalsocap.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 200 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 400. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Contact

Contactgegevens Original Socap

Original Socap verzorgt een maandelijkse nieuwsbrief met nieuwtjes, aanbiedingen en speciale acties. Wilt u op de hoogte blijven schrijf u dan hier in voor onze nieuwsbrief.

Garantie

Ja, voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Deze termijn verschilt per product. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Om voor garantie in aanmerking te komen, dient u van het betreffende artikel een factuur van  Original Socap te kunnen overleggen. Daarnaast adviseren wij nadrukkelijk om de verzorgende producten van Socap Original te gebruiken voor uw aangekochte Socap hairextensions. Deze producten zijn het beste afgestemd op de Socap hairextensions. Wij geven GEEN garantie op hairextensions als  u geen aankoopfactuur van Original Socap kunt overleggen van onze verzorgende Socap producten.

Als je aanspraak op garantie hebt, download dan hier het Garantie Aanvraagformulier, print het uit en vul het volledig in.

Stuur het volledig ingevulde garantie aanvraagformulier samen met

2) een kopie van je factuur

3) 2 duidelijke foto’s (1 van de waxjes en 1 van de klacht) van jouw aanspraak op garantie en

4) een uitleg van jouw aanspraak op garantie

naar onze klantenservice: service@originalsocap.nl.

Mocht je huidige adres afwijken van het adres op je aankoopbewijs, geef dit dan aan bij de uitleg.

Zodra we je volledige informatie zoals hierboven beschreven hebben ontvangen, kunnen wij jouw aanspraak op garantie in behandeling nemen. Zonder deze volledige informatie kunnen wij jouw aanspraak op garantie niet in behandeling nemen. Daarna ontvang je van ons een bevestiging per email en zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 5 dagen jouw aanvraag in behandeling nemen.

Garantie Aanvraagformulier

Garantie Aanvraagformulier

Bij Socap Original geldt je factuur als garantiebewijs.

Ruilen en Retourneren

Indien je een artikel wenst te ruilen omdat je bijvoorbeeld niet de correcte kleur hebt besteld, dan is dat uiteraard mogelijk binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet is en in de originele staat en in de fabrieksverpakking. De bestelling die je wenst om te ruilen, kun je retourneren en het nieuwe artikel bestellen in de webshop. Zodra wij alles correct hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het bedrag terugstorten. De instructie voor het retourneren vindt je onder het kopje retourneren op de Klantenservice pagina. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat mogen wij jouw aansprakelijk stellen.

Het artikel per aangetekende post retourneren naar Total Hair Academy B.V., Den Ilp 8, 1127PA, Den Ilp, een kopie van de factuur bijvoegen en een volledig ingevuld retourformulier.

Indien u een artikel wenst te retourneren zonder opgaaf van redenen, dan is dat uiteraard mogelijk binnen 14 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet is, ongebruikt en in de originele staat en in de fabrieksverpakking. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat mogen wij u aansprakelijk stellen. De verzendkosten om het product te retourneren zijn voor eigen kosten en niet voor Socap Original.

Het artikel per aangetekende post retourneren naar Total Hair Academy B.V., Den Ilp 8, 1127PA, Den Ilp, een kopie van de factuur bijvoegen en het volledig ingevulde retourformulier. Zodra wij alles correct hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het bedrag terugstorten.

Retourformulier

Retourformulier voor retourneren van bestellingen

Het risico, dus ook de bewijslast, voor terugsturen ligt bij jou.  Wij raden aan om deze aangetekend of met een verzekerservice te versturen.

Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een fysieke winkel hebt. In de zogenaamde fysieke winkel kun je geen biefstuk bakken in de pan en kun je geen wasje draaien in de machine. Ook kun je zogenaamde pleisterverpakkingen niet openen. Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Socap Original mag deze kosten bij jou in rekening brengen. Dat is niet meer dan terecht. Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat Socap Original het product weer wenst te verkopen.

Retouradres voor al uw retourproducten:

Total Hair Academy B.V.
Den Ilp 8
1127PA DEN ILP
Nederland

Al jouw retourproducten dienen te zijn voorzien van een kopie van de aankoopnota en een volledig ingevuld retourformulier. Zonder deze nota en het retourformulier kunnen wij jouw retournering niet in behandeling nemen.

ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE?

Inschrijven Nieuwsbrief

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA